Logg inn

Policy for brukerstøtte via sosiale medier

Vi vil kommunisere med deg i de kanalene du foretrekker å bruke. Derfor tilbyr vi brukerstøtte via telefon, e-post, chat og sosiale medier.

Hvilke henvendelser passer i hvilke kanaler?

Generelle henvendelser der andre kan ha hjelp av svarene passer perfekt i åpne kanaler som Twitter eller Facebook.

Enkelte henvendelser er vanskeligere å behandle på en god måte via disse begrensede eller åpne kanalene. Her er noen eksempler på henvendelser der vi kan gi bedre hjelp via e-post, telefon, chat eller personlige meldinger i respektive kanaler:

  • Kontospesifikke spørsmål der f.eks. informasjon om kontoinnstillinger/endringer etterspørres
  • Spesifikke fakturaspørsmål
  • Hjelp/feilsøk av diverse CMS, som Wordpress, Joomla eller OpenCart
 

OBS! Oppgi aldri kundenummeret ditt i en åpen kanal. Kundenummeret ditt er et sikkerhetstiltak, og med det kan andre kontakte oss og gjøre endringer i kontoen din.

Avklarte spørsmål i åpne kanaler som ikke antas å kunne hjelpe andre kan slettes etter to uker.

Ha en god og saklig tone

Av hensyn til alles trivsel har vi følgende regler for kommunikasjonen via våre sosiale kanaler. Dersom du ikke følger disse, blir innlegge fjernet, og du risikerer å bli utesperret fra kanalen.

  • Ha god og saklig tone.
  • Vi godtar ikke banneord.
  • Vi godtar ikke angrep på personer eller firmaer.
  • Reklame eller lenker til dine eller andres tjenester for profitt.
  • Det er ikke tillatt å spre feilaktig informasjon angående tjenestene våre med den hensikt å villede andre brukere.

Hei, trenger du hjelp?

Hverdager: 8-19 lunsjstengt: 11-15