Vi vil kommunisere med deg i de kanalene du foretrekker å bruke. Derfor tilbyr vi brukerstøtte via telefon, e-post, chat og sosiale medier.
Generelle henvendelser der andre kan ha hjelp av svarene passer perfekt i åpne kanaler som Twitter eller Facebook.
Enkelte henvendelser er vanskeligere å behandle på en god måte via disse begrensede eller åpne kanalene. Her er noen eksempler på henvendelser der vi kan gi bedre hjelp via e-post, telefon, chat eller personlige meldinger i respektive kanaler:
OBS! Oppgi aldri kundenummeret ditt i en åpen kanal. Kundenummeret ditt er et sikkerhetstiltak, og med det kan andre kontakte oss og gjøre endringer i kontoen din.
Avklarte spørsmål i åpne kanaler som ikke antas å kunne hjelpe andre kan slettes etter to uker.
Av hensyn til alles trivsel har vi følgende regler for kommunikasjonen via våre sosiale kanaler. Dersom du ikke følger disse, blir innlegge fjernet, og du risikerer å bli utesperret fra kanalen.
Copyright Loopia AB 1999 - 2024
Loopia er en del av Loopia Group
Loopia AB, Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås
Org.nr: 556633-9304
Loopias tjenester kjører på fornybar energi