Skjemaer

For enkelte henvendelser må du fylle ut og sende inn et skjema til oss. Nedenfor har vi samlet skjemaene som er knyttet til tjenestene våre. Skjemaene kan sendes i posten. Postadressen vår finner du nederst på siden.

Merk: Det er svært viktigt at du angir kundenummeret ditt på skjemaene for at de skal kunne behandles. Dersom du mangler kundenummeret ditt, kan du få det tilsendt i e-post ved å klikke her.

Ønsker du å gjennomføre en overføring eller oppsigelse? Overføringer og oppsigelser gjør du enklest med skjemaene i Loopia Kundesone under "Kontoinnstillinger".

Leter du etter avtalevilkårene våre? Du finner dem her.

  Oppsigelse
Skjema for oppsigelse/nedgradering av konto
Skjema for oppsigelse av forhandleravtale

Hei, trenger du hjelp?

Åpent hverdager 7-22, helger 11-15

Endrede åpningstider for support i sommer

I perioden Uke 27 til Uke 32 Vil vi på support være tilgjengelig mellom klokken 08.00 og 19.00 Mandag til Fredag. Vi har åpent som normalt i helgene mellom klokken 11.00 og 15.00 i hele denne perioden.

Vi på Loopia support ønsker deg en riktig så god sommer.

 
21 49 96 00 Stengt